odinstalace samby

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Srpen 5 09:20:47 CEST 2002

Pokud pouzivate nejakou distribuci pouzivajici baliky rpm - redhat,
mandrake, suse... pak rpm -e samba. Bude to na vas kricet, ze se porusej
zavislosti a vypise vsechny souvisejici baliky (samba-common,
samba-server...). Pak stejnym zpusobem, odinstalujte vsechny souvisejici
baliky. Pripadne pouzijte parametr --nodeps (nebude kontrolovat
zavislosti). Konfiguracni soubory pritom nebudou odinstalovany.
Pak muzete sambu znova nainstalovat prikazem rpm -i samba-*. Nove
konfiguraky jsou vetsinou ulozeny v /etc/samba/smb.conf.rmpsave nebo tak
nejak.
Ale stejne stejne nechapu, proc chete odinstalovavat a znovu instalovat -
trochu zbytecne slozite, ne? ;)

zdravim
Matthes