Debian: co se děje při `apt-get upgrade`; struktura CD woodo

Pondělí Srpen 5 10:52:57 CEST 2002

Martin Sittek napsal:
> Dobrý den všem,
>
> chystám se provést upgrade na woodo a chtěl jsem se zeptat, jestli
> je někde posáno co konkrétně a v jakém pořadí se provádí při
> `apt-get upgrade`.

seradi se poradi instslaci/odinstalaci a pak se na ty baliky postve dpkg

> Předpokládám něco jako že se nejprve pro konkrétní balík provede
> skript 'prerem', pak se balík odstraní, pak se provede 'postrem'

viz. packaging-manual (myslim, nebo uz je to v developers-refecence?)

> a nakonec se instaluje nová verze balíku? Případně budu muset

ne, je to slozitejsi

> odpovídat znova na otázky při configure?

jak u ktereho baliku. nekterym pribylo nastaveni a tak, ale jinak ani moc ne

> Prosím neodkazujte mě na čtení zdrojáků, páč jsem se o to již
> pokoušel ale soubory *.cc mi při mých znalostech C++ jsou
> k ničemu. A nějaké obecké pokyny jsem tam neobjevil.

apt-get dist-upgrade staci :-D. apt se stara akorat o stazeni a ordering. O
nic nijeho

> Měl bych ještě jeden dotaz k instalačním CD Debianu woodu. Na netu
> jsem si stáhl debian-30rev0-i386-binary- [2-7] .iso
> a debian-30rev0-i386-binary-1_NONUS.iso, potřebuji také tu 1.
> ve verzi US (čili debian-30rev0-i386-binary-1.iso)?

ne

> Také jsem se chtěl zeptat, proč se na žádném nevyskytuje
> sekce non-free. Uniklo mi snad její zrušení?

Ono jde hlavne o to, ze non-free maji vetsinou omezeni ohledne sireni na CD
a podobne. Proto se nedava non-free, protoze to vetsinou nema pro
distributora smysl a navic Debian GNU/Linux je pouze cast main

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<vaidhy> Debian - It is all about choice, baby!!