Apache na XP + CGI

Petr Svoboda svoboda na lemonlabs.com
Pondělí Srpen 5 11:17:13 CEST 2002

Ahoj Vespolek,
  podobny problem sem resil v patek ale na Linuxu. Pomohlo mi, ze prvni
radek skripu musi koncit na 0x0A a ne na 0x0D 0x0A (tedy pouze LF a ne
CR LF). Je to patrne vlastnost Apache, on si pak mysli ze to koncove
0x0D je soucasti nazvu souboru.

  Dale je nutne executable pravo, ale to jen na unixu, to pro uplnost.

  Snad to pomuze, dej vedet jak jsi dopad
     Ahoj PETR