smbmount jako user - musim byt vlastnik mountpointu - proc?

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Srpen 5 12:41:16 CEST 2002

Pavel Kankovsky wrote:

> Nejspis z toho duvodu, ze v opacnem pripade by nekdo mohl udelat treba
> smbmount pres /usr nebo /tmp (kdyby se testovalo pravo na zapis). A to by
> byl docela prusvih.

Hmm [drzim se za nos] to ma svou logiku. :)

> Nejde udelat zaznam do fstab s "user"?

Jde, ale zkousel jsem to z prokazovy radky. Lec lepsi asi budou ty mountpointy
v homu usera, jeste uvidim. Zkusim oboje.

Diky, Libor Chocholaty