Fstab

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Srpen 5 17:14:00 CEST 2002

Přísahám, že jsem mohl měnit práva na "vfat".

Demonstrace: V Midnight Commanderu jsem najel na *.tar.gz soubor "CTRL+X,
C" --> noexecute --> a soubor se změnil ze zeleného na šedivý, tudíž jsem do
něho mohl vjet ENTERem. Jenže si nemohu vzpomenout :-((, jak jsem toho
docílil. Bylo to u některé verze SuSE asi 7.2 cz po přimountovnání "mount
/dev/hda1 /mnt/windows -o codepage=852,iocharset=8859-2" ... myslím, že to
bylo nějakou chytrou kompilací jádra ... možná to jelo rovnou na originální
2.4.x jádro ze SuSE. Nevzpomene si někdo ?

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;