Jadro 2.4.18

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Srpen 5 18:41:57 CEST 2002

Z praxe: "make mrproper" je super příkaz, jen to nechce zapomenout
zazálohovat ".config", na který jsem kdysi zapomněl a musel instalovat znovu
*.rpm ;-) ... a smaže samozřejmě i autoconf.h, modules.h, ... který stejnak
čerstvě nainstalované SuSE jádro neobsahuje :-(

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;