Re: Jadro 2.4.18-4GB ... co znamená GB ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Srpen 5 17:41:41 CEST 2002

Ahoj,
tak kvůli podobným věcem si chci vyzkoušet Woodyho !

Musíš si doinstalovat *.rpm balíček jádra - zdrojáky. Nalezneš RPM balíky 2.
Ta 2. zbytková část jsou neGB zdrojáky. Tebe zajímá ten 1. RPM.

Taky jsem moc nepochopil, co je zač označení GB ?

Moje zelenáčská rada zní: zkompilovat znovu jádro podle SuSE .configu, ale
tímto krokem končí tech. podpora. Pokud máš ještě podporu zdarma, tak jim
brnkni. Případně se ozvi na můj soukromý mail.

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

PS: A "SMP" u jádra znamená něco jako System Multi Procesor = jádro pro více
procesorů ná motherboardu = výkoné servery, atd... ?