dcgui a firewall

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Pondělí Srpen 5 15:45:39 CEST 2002

Mam jseden skromny dotaz.

Nainstaloval jsem si DCGui (http://dc.ketelhot.de) a kvuli nemu vypnul
firewall (prozatim, abych program vyzkousel). Ten krom spatne nastavene
masky prav k vytvorenym souborum (fakt nevim, kde to zmenit) funguje :) a
tak bych se chtel zeptat, jestli nevite, co nastavit a povolit u
firewallu, abych alespon trochu zalepil potencialni diru, kterou jsem
timto programem vytvoril.

Diky za odpovedi

PaD
PS: Me prvni zkusenosti s firewallem byly v SuSE7.2, kde jsem nastvil
presne podle prirucky (alespon jsem si to myslel) firewall, pres ktery
neslo ani pingnout. Tak sem to zrusil.

Po upgradu na nynejsi SuSE8.0 jsem firewall nastavil v yast2u, kde jsem
povolil pouze ssh a dal jsem se v tom nevrtal, protoze to fungovalo...
(jo, sambu jsem nastavoval rucne, protoze ta ve volbach nebyla, ale zato
jsem vedel, co povoluji...)

Jo a potrebuji aktivni rezim...