Kmail a "Delete mail from server when empty trash"

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pondělí Srpen 5 19:15:15 CEST 2002

Dusan Zatkovsky wrote:
> Zdravim,
> neviete poradit, nikde som nenasiel, ci Kmail podporuje $SUBJ.
> Postu totiz stahujem cez pop3, ale nedeletujem ju z neho, lebo mam dualboot.
> Teraz ked chcem precistit konto na serveri, musim bootnut do win a spravit to
> tam.
> Dik za akekolvek info.

Dualboot jsem vyřešil Mozillou. Stačí udělat v Linuxu symlink na mailbox
ve win a je pak úplně jedno jestli se připojíte z lin nebo win.

S pozdravem

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)