Jak na MIDI s SBLive ?

Martin Lexa mlexa na iol.cz
Úterý Srpen 6 00:33:45 CEST 2002

Dobry den!

* Vaclav Peroutka (vaclavp na s3group.cz) wrote:

> Wavy a mp3 mi hrajou perfektne, nahravani jde jako po masle. Jenze kdyz
> se snazim prehrat nejaky MIDI soubor, nejde to. Neexistovalo zarizeni
> /dev/sequencer - to jsem "vytvoril" prikompilovanim podpory do jadra viz
> vyse. Jenze z reproduktoru neni stejne nic slyset.
  Mate 2 moznosti:

    1. Pro prehravani MIDI souboru pouzijete primo program Timidity +
    Timidity patche. V Debianu baliky timidity a timidity-patches.
    2. Misto OSS ovladacu pouzijete ovladace ALSA a aplikaci Timidity++
    pouzijete jako sequencer klienta (viz dokumentace k aplikaci Timidity++).

  Bod 2. je IMO univerzalnejsi a myslim, ze i lepsi. Ja osobne toto
reseni pouzivam.

> Beha vam nekomu Live! pod Linuxem vcetne syntezy ? Jak nejlepe otestovat
> , v cem je problem ? Spoustite
> "playmidi -v -D /dev/sequencer midifile.mid"
> nebo jinak ? Archiv jsem prosel, tam se ten stejny dotaz vyskytl pred
> rokem, ale bez vyreseni.
  Mam SB 128 a bezi to jako z praku :) Playmidi spoustim:

    playmidi -e -D 1 midifile.mid

> Diky za kazdou radu,
>
> Vasek
S pozdravem