Problem s Postfixem a Cyrus IMAP

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Srpen 6 09:07:51 CEST 2002

On Út, 2002-08-06 at 08:44, Elatec - Radek Pulpan wrote:
> Zdar v konf.
> 	uz nevim kudy kam. Babram se v tom 2 dny a nemuzu se dobrat
> konce. Mam tady rozjety posfix, ale ten mi hlasi chybu:
>
> Postfix/pipe[2332]:bleble:to=<pulpan na domena.cz>, relay=cyrus,
> delay=58442, status=deferred(temporary failure. Comand output>connect
> failed: Connection refused_ 421 4.3.0 deliver> connect failed_)
>
> V cyrus.conf mam:
> lmtp cmd="lmtpd" listen="lmtp" prefork=0
>
> V main.cf je:
> Mailbox_transport = cyrus
>
> A v master.cf:
> lmtp	unix - - n - -lmtp
> [...]

Nevim, jak to ma byt nejelegantneji, ale me chodily 2 varianty.
1. pres deliver (s 2.0.x verzi cyrusu) a tam jsem tu "cyrus"
   radku mel takhle:
cyrus     unix  -       n       n       -       -       pipe
    flags=R user=cyrus argv=/usr/cyrus/bin/deliver -e -m ${extension}
${user}

2. pres lmtp, to pouzivam ted; tam je cyrus radka nedulezita,
   lmtp radka je:
lmtp    unix    -       -       n       -       -       lmtp
   a v main.cf mam:
mailbox_transport=lmtp:unix:/var/imap/socket/lmtp
   Pak jsou sice v logu osklive zaznamy, ale slape to.

ivo