mapovani vice disku do jednoho adresare

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Srpen 6 09:17:43 CEST 2002

Pavel Kankovsky wrote:
: Z puvodniho dotazu opravdu nebylo jasne, co dotycny chtel. Mozna to
: bylo tohle (a rozhodne je to uzitecna funkce), mozna neco jineho:
: napr. to, ze chce treba slepit / ze dvou kusu: v jednom bude /usr,
: /bin, /sbin, /lib, /etc atd... a v druhem /var a /home (narozdil
: o vyse popsaneho mechanismu by se zmeny zapisovaly bud tam ci onam,
: podle toho, kde by k nim dochazelo; konflikty na nejvyssi urovni by se
: musely vyresit nejak specialne).

	Tohleto umi napriklad Tru64 s advfs - nevim jak se tomu presne rika,
ale kdysi jsem se zaobiral myslenkou tohle implementovat pro Linux. Pak jsem
ale zjistil ze v podstate jde jen o to mit vic nez jeden korenovy inode
ve filesystemu a prislo mi to nezajimave. Dokonce by s timhle bylo mozne
i delat hard-linky mezi /var a /home, sdilet mezi nimi misto, quoty
a podobne.

-Y.

|     Digging through my incoming mailbox after being 10 days off-line,    |
|     sorry for the delayed reply.                                         |