Sledovani kvality signalu WaveLANu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Srpen 6 09:34:58 CEST 2002

Patrik Hrachovina wrote:
: chtel bych sledovat kvalitu signalu WaveLANu, nejlepe asi pomoci MRTG.
: Jenze bych chtel grafy s aktualizaci ne kazdych 5 minut (to by mi u
: kolisaveho signalu asi moc nereklo), ale tak 5-10 sekund.
: Nevite nekdo, jak na to?

	Pokud to chcete videt on-line, tak napriklad xnetstrength
(http://gabriel.bigdam.net/home/xnetstrength/). Pokud by to melo byt
i ukladane, tak bych data ukladal pomoci rrdtoolu a prevadel do PNG
pomoci rrdgraphu.

: A nevite nekdo, co znamenaji ty hodnoty quality link ve vypisu iwconfig?
:
	Tohe bohuzel nevim, ale je tam sila signalu a odstup sumu.
Rekl bych, ze to "link quality" bude nejake cislo vypocitane na zaklade
techto dvou hodnot.

-Y.

|     Digging through my incoming mailbox after being 10 days off-line,    |
|     sorry for the delayed reply.                                         |