sendmail + pop s virtualnymi pouzivatelmi ?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Srpen 6 09:55:06 CEST 2002

On Tuesday 06 August 2002 09:26, you wrote:
> Zdravim, rozbehavam u nas novy server. Pouzivatelov som dal do myqsl
> odkial ich overujem cez radius. Moj problem je, ako spojazdnit emaily
> pre tych pouzivatelov bez toho aby existovali ako REALNY systemovi
> usery. Je to vobec mozne?

1. presunme se do sendmail na linux.cz
2. je to mozne, osobne jsem podobnou konfiguraci rozbehl a uz nejaky ten patek
funguje
	2a. sendmail
	2b. procmail
	2c. nejaky ohybatelny POP3 demon - tpop3d

	2d. pro kazdou domenu je potreba jen jen jeden uzivatel jako vlastnik cele
domenove posty, procmailem se to rozhazuje do mailboxu uzivatelu ...

--
z.p.