Tiskárna Lexmark Z33

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 6 12:02:45 CEST 2002

Vítězslav Života napsal:
> Dobry den preji vespolek !
>
> Tuto tiskarnu jsem na RedHat 7.3 zprovoznil s driverem z webu Lexmarku
> vcelku uspesne. Chci se jenom zeptat, nevite jak se da v Linuxu ovlivnit
> kvalita tisku (rychly, normalni, kvalitni) a zejmena jednosmerny /

v tom balicku je i Xove klikadlo, kde to "nejak" nastavit jde. Snad to i
trosku funguje, ale nikdy presne nevim, ktere ty zmeny pouzije. Jestli
uzivatele, ktery tiskne, nebo nejakeho systemoveho

> obousmerny tisk (kdyz tiskne obousmerne ramecky, tak je to dost zubaty)

jinak prave kvuli tomu se snad provadi zarovnavani kartrige po instalaci,
ne?
				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<sgore> We Are Debian.  You Will Be Packaged. Media Opinion Is Irrelevant.