pokazeny soubor na reiserfs+ nekilnutelne programy

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Srpen 6 12:55:25 CEST 2002

On Fri, 2 Aug 2002, richard kotal wrote:

> mam fs reiserfs. Vytvarel jsem na nem sym. link na jiny soubor. Tato
> operace nic nenahlasila. Jenze kdyz se snazim vypsat soubor pomoci ls,
> smazat pomoci rm, popr. v danem adresari spustit mc dojde k zatuhnuti
> spustenych programu. Uvedene programy jsou pak stale videt v ps vypisu a
> nejdou nijak zabit. Nevite jak zabit uvedene procesy a smazat onen
> soubor? Zkusil jsem umount, ale ten nejde kvuli pomu ze adresar je
> pouzivan.  Premountoval jsem do read only a pustil check fs. Ten vypsal,
> ze dany soubor je nejak pokazeny, ale nelze opravit protoze fs je
> [...]

O tom, ze se zabijenim procesu uvnitr kernelu je problem uz tady debata
probehla.

Co se tyce prevence podobnych situaci: reiser proste jeste ma sve mouchy
;) Na adrese ftp://ftp.suse.com/pub/people/mason/patches/data-logging
najdete nejake patche, ktere by to mohly resit. Pokud jste dobrodruzna
povaha, zkuste 01-relocation-4.diff a 02-commit_super-8.diff. Pokud se to
nevyresi, zkuste jeset 04-write_times.diff

Jinak je to na bug-report (sysrq-t, aby bylo videt, co vsechny procesy
zrovna provadeji, a poslat vyvojarum).

--
JiKos.