OT: ceske zalamovani radek v browseru

Matthes ornest na mistral.cz
Úterý Srpen 6 13:33:47 CEST 2002

Zdravim,

omlouvam se za dost off-topic zalezitost, ale snad nikoho moc neurazim ;)
Chtel bych tu konzultovat nasledujici probelm:

zakaznik si vymyslel, ze se mu nelibi, ze na strankach se nezalamuji radky
podle ceskych pravidel - tzn. za/pred predlozkou nebo spojkou atp.
Nasadili mi celkem brouka do hlavy, protoze si nedokazu predstavit zpusob,
jak to udelat. Pretransformovat cely text v php pomoci definovani delky
radku a vlozeni linebreaku je podle me nesmysl, protoze se dokonale
rozhazi formatovani (nehlede na to, ze je to prasarna :). Krom toho je to
casove narocne, kdyz se text generuje z DB a jeste k tomu se transformuje
z XML pres XSLT, coz samo o sobe trva dost dlouho.
Dosel jsem k tomu, ze by to muselo byt implementovane na urovni browseru,
aby zalamoval radky podle nastavenych locales a pravidel zlomu.
Vedel by nekdo o nejakem reseni nebo je moje uvaha spravna? ;))

cheers
Matthes