OT: ceske zalamovani radek v browseru

Matthes ornest na mistral.cz
Úterý Srpen 6 14:06:49 CEST 2002

Navrhovane zpusoby me taky napadly a dosel jsem prave k tomu, co rikate -
neni to proste spolehlive... Ale stejne myslim, ze by se mohli vyvojari
browseru nad tim zamyslet - bylo by to asi nejcistsi reseni (a
spolehlivejsi - takto stejne kazdy browser interpretuje pevnou mezeru
jinak...) a clovek by se s tim nemusel patlat :)
Co se tyce maleho trhu, u komercnich spolecnosti si taky davaji praci s
lokalizaci, tohle by je nezabilo a u Open Source by to uz vubec nemusel
byt problem - tak velky problem by to myslim nebyl a lokalizacnim tymum
by to nemuselo zabrat moc casu...

Matthes