mapovani vice disku do jednoho adresare

Jakub Holcman jakub.holcman na beeinside.com
Úterý Srpen 6 13:40:17 CEST 2002

Neumi nahodou neco podobneho CODA ( http://www.coda.cs.cmu.edu/ )?

Uz dlouho to chci vyzkouset, ale zatim nebyl cas. :-(

Neni tady nekdo, kdo ma s tim nejake prakticke zkusenosti?

Jakub.

news:ahr9ia$31du$1 na news.vol.cz...