mplayer - DVD a externi titulky

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Srpen 6 15:20:05 CEST 2002

:> :>> napadla me takova vec - povedlo se vam nekomu donutit mplayer, aby pri
:> :>> prehravani filmu z dvd zobrazoval titulky z externiho souboru? mam na
:>
:> > -sub /path/to/title_file
:>
:> > ale treba mat dobre nastavene fonty .. vcera som sa s tym hral ..
:>
:> fonty nastavene mam, -sub mi nefunguje... takze vam to funguje, chapu
:> to dobre?

ospravedlnujem sa .. to DVD som prehliadol :-{))))

s tym som sa naozaj nehral ..

:> > pripadne este pozrite v man mplayer -subcp

toto je len codepage ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying