Zvlastnost JOEho v Red Hat 7.3

Vitezslav Samel samel na mail.cz
Úterý Srpen 6 15:32:04 CEST 2002

On Tue, Aug 06, 2002 at 01:03:33PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> 	Zdravim,
>
> 	da se nekde v JOEovi nastavit jeho chvani tak, aby se choval tak

  Ne (leda ve zdrojovkach).

> 	jako vzdycky a sice, aby se zastavoval pri skakani po slovech (Ctrl-Z,
> Ctrl-X) na znacich jako '/', '.' apod.? Vzdycky se takto choval a nyni
> mam jeden RedHat Linux 7.3 a tam skace pouze po 'mezerach'.
>
> 	Prosel jsem cely /etc/joe/joerc (.joerc nemam), zkousel jsem
> 	modifikovat promennou IFS, nic nepomolo. LANG mam nastaven na vsech
> systemech stejne (cs_CZ) a presto vsude jinde se JOE chova jak ma... sahl
> nekdo do nejakych map?

	Marek Grac (viz http://sf.net/projects/joe-editor/) toto chovani zmenil
a jeste se nedokopal k tomu, aby pridelal i moznost nastaveni tohoto chovani
v konfig. souboru. Pokud se do nejake brzke doby (cca. mesic) neobjevi
nejaky patch, tak tohle chovani zmenim zpatky do puvodni podoby.

	Mej se
		Vita Samel