Zvlastnost JOEho v Red Hat 7.3

radek_sedmak na eurotel.cz radek_sedmak na eurotel.cz
Úterý Srpen 6 16:16:05 CEST 2002

>Ahoj,

>a nechces i pridat features o kterych jsme pred nejakou dobou vedli
>debaty? Napr. syntax-highlighting apod.?:-) (ty source jsou dost desne,
>je videt, ze je to mnohalety produkt...:->)

Jakozto clovicek ktery zacinal editovat dokumenty,zdrojaky wordstarem se mi
joe hrozne dlouho libil. Chybela mi vsak spousta veci ktere modernejsi
editory umeji napr. syntax highlighting apod. Napadlo me ze to do nej
dopisu ovsem po stazeni zdrojaku a jejich asi 3 hodinovem studovani jsem
usoudil ze tudy cesta nevede a proto jsem presedlal na vi resp. vim sice je
to pro cloveka zvykleho na joe trochu masochismu ale urcite se to vyplati a
nikdy bych jiz nemenil. Jeden z vaznych duvodu pro toto me tvrzeni je ten
ze vi je na kazdem unixu default....

Bye Sam