konverse-DB-cstocs

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na linuxnetworks.cz
Úterý Srpen 6 22:23:20 CEST 2002

zdravim,
predelavam ted jedny www stranky. stranky delam v iso-8859-2( je to prece
mezinarodni standart).
naskytl se mi ale problem. puvodni stranky byly v cp-1250. ty jdou
prekonvertovat v pohode.
problem je ale v konversi database.
pokud si vydumpuju databasi(mysql)
mysqldump --opt jmeno_db > db_cp1250

a dany soubor chci prohnat pres balicek
cstocs
cstocs cp1250 il2 db_cp1250 > db_88592

 a pokud posilam zpet soubor do database
mysql jmeno_database < db_88592
cast sobouru se zapis do database.
tak mi vypise mysql chybu Error 2005 v miste souboru.

database je v poradku. pokud naplnim databasi souborem v kodovani cp1250,
database je opet v poradku.

kde je chyba ???
patrne to nekam zapsalo nejakou uvozovku ci jiny znak navic.
ale jak databasi prekonvertovat ??
nerad bych delal stranky kvuli tomuto problemu v cp1250.

k reseni : cilem hry je prekonvertovat cely soubor database pomoci
nejakeho nastroje v prikazove radce.database ma nekolik MB a rucni editace
i v chytrem editoru nepripada v uvahu.

ps : jmeno pripadneho prvniho uspesneho resitele vytesam do komentare html
kodu uvodni stranky www.svetknihy.cz  (bez zaruky a behem 14 dni)

diky a zatim
--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **