konverse-DB-cstocs

OldFrog oldfrog na volny.cz
Úterý Srpen 6 23:00:07 CEST 2002

Pavel 'Goldenfish' Kysilka wrote:

>zdravim,
>predelavam ted jedny www stranky. stranky delam v iso-8859-2( je to prece
>mezinarodni standart).
>naskytl se mi ale problem. puvodni stranky byly v cp-1250. ty jdou
>prekonvertovat v pohode.
>problem je ale v konversi database.
>pokud si vydumpuju databasi(mysql)
>mysqldump --opt jmeno_db > db_cp1250
>
>a dany soubor chci prohnat pres balicek
>cstocs
>cstocs cp1250 il2 db_cp1250 > db_88592
>
> a pokud posilam zpet soubor do database
>mysql jmeno_database < db_88592
> [...]
Ja osobne bych neveril zcela tomu, ze cely dump je skutecne v
"(ne)spravnem" kodovani.
Neobsahuje napr. primy zapis kodu pomoci cisla? Neni nejaky konflikt s
konci radku?

Vsadil bych na nejake funkce primo vestavene v DB, napr. v postresql se
databaze muze
inicializovat s parametrem -E <encoding>, existuji i nejake funkce,
ktere pri vstupu ci
vystupu z DB automaticky znaky prekladaji, hledal bych timto smerem
www.root.cz: http://www.root.cz/clanek.phtml?id=1027

OldFrog.