konverse-DB-cstocs

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na linuxnetworks.cz
Úterý Srpen 6 23:30:19 CEST 2002

On Tue, 6 Aug 2002, Pavel Kankovsky wrote:

> On to totiz mel byt spis log z toho MySQL. Nebo aspon obsah toho insertu,
> na kterem to selze (+ pripadne odpovidajici originalni radek pred
> konverzi).
>
> Pokud jsou ta data tak supertajna, ze z nich nelze ani jediny radek pustit
> ven, pak si to budete muset vyresit sam, protoze kristalove koule jsou
> letos nedostatkove zbozi. Nebo si za hodne penez najmout nekoho, kdo vam
> podepise NDA. <evil grin>

zdravim,
na logu ted pracuju.
data samozrejme pustit nesmim, i kdyz v nejaky forme kdyztak neco poslu
(pismena se daji nahradit za [a-z] ==> x   )

co mi ale vrta hlavou je, ze jsem zpet nadumpoval databasi v
kodovani cp-120 bez problemu(nekolikrat). ( ??? )

zatim
--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **