SlackWare

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Středa Srpen 7 09:12:04 CEST 2002

Hello Private!

Wednesday August 07 2002 07:28, you wrote to All:

 P> Dekuji za odpoved, ale problem, je v tom, ze se sice soubory *.img
 P> na
 P> disku nachazeji, ale ten,ktery bych odhadnul, ze je jadro, ten ma
 P> 2,3
 P> MB a to je na disketu docela dost.

k nabootovani slacku z disket jsou potreba 2 diskety - bootdisk a
rootdisk. Bootdisky jsou na CD v adresari /bootdisks, jsou to ruzne
verze pro ruzne konfigurace stroju. IMHO takovy nejbeznejsi bootdisk je
bare.i. Precist si README.TXT a podle konfigurace tveho stroje zvolit
bootdisk (zkus ten bare.i). Dalsi disketa je rootdisk v adresari
/rootdisks. Obvykle se pouziva color.gz, vice opet v README.TXT v
adresari /rootdisks. Tyto 2 obrazy (bare.i a color.gz) nahrat na
diskety, bud v DOS-like systemy pomoci rawrite nabo na *NIXech cat ci
dd a nabootovat z bootdiskety. Pak si to rekne o rootdisk.

Koukam, ze to co pisu plati do slacku 8.0, koukam, ze v 8.1 je uz tech
rootdisku nejak vice. Slack 8.1 jsem jeste nikam neinstaloval, takze
presne nevim, ale dle README.TXT uz ted neni jen jeden rootdisk, ale je
jich 5, takze celkem 6 disket, pripadne i vice, pokud se instaluje na
notebooku (pcmcia.dsk) apod.

Petr