Fstab

Michal Cihar cihar na email.cz
Středa Srpen 7 09:48:17 CEST 2002

Zdravim

n_petr na seznam.cz wrote:

> 0

> * ale v Mandrákovi 8.2 to snad takhle fungovalo bez problémů

Sorry nejak jsem nepremyslel ;-). S umask=0 jsou vsechny soubory
spustitelne, s umask=111 nebude nic spustitelne tedy ani adresare.

> * tomu moc nerozumím, (co se v jádru změnilo ?)

V jadru se zmenilo vypocitavani prav pro fat. Pribyl parametr showexec a
  jiz se pro to nepouziva noexec.

> * no právě :-(

Jediny z ceho se da neco vycist jsou zdrojaky jadra ;-)

	Michal Cihar