sendmail problém

Deus Silencio deus.silencio na seznam.cz
Středa Srpen 7 10:21:44 CEST 2002

Dobrý den,

Upgradoval jsem RH6.2 na 7.2. Vše proběhlo bez problémů, pouze teď nelze
odesílat mail na naši doménu domena.cz. Pingnout jde. Odesílání funguje OK.
Když si pošlu mail z jiné domény, vrátí se mi s touto hláškou:

Hi. This is the qmail-send program at email.seznam.cz.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<deus.silencio na domena.cz>:
Connected to aaa.bbb.ccc.ddd but sender was rejected.
Remote host said: 550 5.0.0 Access denied

Nemohu najít, kde odstranit zákaz přístupu.

Děkuji za KAŽDOU radu.

Tomáš