Ipchains a omezeni CZ,SK

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Srpen 7 10:50:50 CEST 2002

Leos Urban wrote/napsal:
: Ahoj,
: mam zrejme stupidni dotaz:
: rad bych FTP omezil na pocitace registrovane v domenach CZ a SK. Zatim jsem
: to udelal uplnym povolenim FTP v ipchains a omezenim v hosts.allow na .cz a
: .sk ale kdyby to slo i v ipchains, byl bych rad.
: Zkousel jsem jako source .cz, *.cz ale porad to hlasi syntax error.

    Pro ipchains to nejde (rozumně). IPchains pracují pouze s IP
adresami a ne s DNS jmény (kde by je v tom jaderném prostoru vzaly, že?

    Ale pokud vím, tak jsem slyšel o možnosti připojení user-space
programu do iptables. Ale vzhledem k tomu, že to je experimental, tak
bych do toho nešel bez opravdu vážného důvodu. Navíc to resolvování
bude žrát spoustu času.

-----8<--------------
CONFIG_IP_NF_QUEUE:

Netfilter has the ability to queue packets to user space: the
netlink device can be used to access them using this driver.
If you want to compile it as a module, say M here and read
Documentation/modules.txt.  If unsure, say `N'.

Věroš Kaplan

--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/