fluxbox

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Středa Srpen 7 10:58:20 CEST 2002

Na rootu se vcera objevil clanek o wm blackbox. Kdysi jsem si s nim
pohraval a docela se mi libil. Ale nakonec jsem na nej nepresel z
nasledujicich duvodu:

* Nastaveni klavesovych zkratek (zejmena prepinani mezi workspace)
  (reseni je fluxbox nebo bbkeys - na to uz jsem prisel)

* nastaveni spusteni aplikace na urcitem workspace.
  (napr. chci aby se mi xmms spoustel vzdycky na desktopu "music" bez
   ohledu na to kde jsem pri jeho spousteni)
* odstraneni "dekorace".
  (Proste chci samotne okno jako kdyz nemate spustenyho wm)
* spusteni aplikace v urcitem predem danem stavu.
  (napr. aby se xconcola spoustela vzdy jako "sticky" a bez "dekoraci")
* nastaveni prepinani aplikaci "windowz rulez"
  (Alt+Tab rotuje mezi poslednima devema aplikacema resp.

Ted jsem koukal na fluxbox. Ale k vyse uvedenym bodum jsem reseni
nenasel i kdyz jsem nekolikrat prosel dokumentaci (tam a nazpatek :))
snad s vyjimkou nastavovani klavesovych zkratek.

Pokud je nekde na netu nejaky navod ci howto rad ho uvitam.

V soucasne dobe pouzivam Window Makera, ktery mi toto umoznuje. Ale je v
nem taky par veci ktery mi ne zcela vyhovujou (zatim se s nimi ucim zit
v "simbioze")

--
  KLoK