Tiskovy system

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Srpen 7 11:18:12 CEST 2002

On Út, 2002-08-06 at 22:00, Miroslav Zidek wrote:
> Co je to xpp front end. Nejaka graficka nadstavba? Jake ma vyhody
> oproti KDE3 "spravci tisku" eventuelne webovemu rozhrani CUPSu? Mam na
> mysli, ze v obou rozhrani nastavim max 600x600 dpi color nebo B&W a
> eto vsjo. Tiskovy filtr pouzivam build-in v CUPSu (hpij driver - podle
> manualu z http://hpoj.sourceforge.net dava lepsi vysledky)

xpp je replacement za lpr.cups. Chova se tak, ze
pri pozadavku na tisk vyhodi graficke okno
a tam si clovek muze naklikat, jak ted zrovna
chce tisknout = vsechny vymozenosti CUPSu,
plus treba vybrat jen nektere stranky, ...
Vse (snad) lze tomu lpr dat i na command line,
ale neni to tak pohodlne.

/*
Pro zajemce je k nalezeni zde:
http://cups.sourceforge.net/xpp/
(potrebuje jeste fltk) a jsou hotove
baliky pro Mandrake.
*/

KDE3 spravce tisku umi totez (a asi vic, kuprikladu PDF),
ale muj problem je, ze nepouzivam KDE, nejak jsem si
uz na GNOME zvyknul.

> Diky za upozornení - na RH 7.3 jsem upgradoval nedavno a jeste vsechno
> neni v konecnem stavu. Snad je to v poradku.
>
> A jeste: rozhodil jste skenovani? Jsou moznosti bud SANE (xsane) nebo
> "ptal-hp scan"

Jo, tedy pred mym upgradem na 7.3, od te doby jsem se tomu nevenoval.
Bylo potreba prelozit sane s podporou ptal. Postupoval jsem zcela
presne dle navodu a rozjelo se to.

ivo