jaky bluetooth adapter pro linux

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Srpen 7 13:03:12 CEST 2002

On Pá, 2002-08-02 at 20:07, jn na angel.cz wrote:

> Mam ten mitsumi a t68, v linuxu v pohode s bluez i affixem tak na 3-4metry
> (mam na chate male retro: telefon na strome ja pod nim v kresle ;)) dva
> mitsumi proti sobe jedou i pres 1 sadrokartonovou zed. s telefonem jsem se

A pres vic jste nezkousel, nebo pres vic to zlobi. Chtel
bych prave vyresit problem dratu po byte: noteboox - server.
A tam to je a) dal, b) pres vic (2-3) tlustych zdi.

A rozvazuji bluetooth nebo orinoco. V obou masinach
USB mam, i kdyz v serveru uz docela plne: Fritx, tiskarna,
mys, handydrive, ale to je resitelne.

ivo