Boot z libovolneho CD, pripojeneho do hdX

Michal Vanka mv na cue.cz
Středa Srpen 7 13:38:01 CEST 2002

Tomas Valousek wrote:

>A co dat lilu parametr root, napr.
>
>lilo root=/dev/hdxX
>
>Jesli sem vedle, tak slibuju, ze uz si konecne prectu manual k lilu :-)

Subject mel spravne znit: Boot z CD pripojeneho k libovolnemu /dev/hdX

Lilo asi nepozna, jestli na prislusnem /dev/hdX ma root filesystem.
Me v podstate napadla 2 reseni:
- na disketu data minimalni distribuci, ktera bude detekovat, na kterem
/dev/hdX ma root filesystem
  a podle toho provede chroot
- opatchovat jadro

Chtel jsem se jenom zeptat, jestli to uz nekdo nema hotove a nebo jestli
neexistuje nejaky elegantnejsi zpusob.

Michal Vanka