Zmena providera k pripojeni na Internet po pevne lince.

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Středa Srpen 7 15:06:20 CEST 2002

Jiří Roule wrote:
> Diky, ale to mi po vyzkouseni nahlasilo toto: "Linux alistair 2.4.1 #7 SMP
> Po úno 19 10:42:03 CET 2001 i586 unknown", coz je jmeno serveru a verze
> jadra. Nevim, jestli to je RedHad, SuSe ci co.

Zkuste "cat /etc/issue", resp. "cat /etc/issue.net", u RH (u jinych
distribuci nevim - pouzivam RH) jsou tam standardne hlasky ktere se
vypisuji pri login vyzve (resp. login vyzve pres sit), treba Vam to
pomuze. Lze to ale odstranit, takze pokud to ten kdo to instaloval
vyhazel, tak Vam to bohuzel nepomuze... :-(
S pozdravem

Zdenek D.