Spusteni fluxboxu

BzF bzf na centrum.cz
Úterý Srpen 6 16:10:34 CEST 2002

Dne Wed, 7 Aug 2002 13:24:59 +0200
Martin Lampa <martin.lampa na vsb.cz> napsal/a:

> Ahoj,
Taky,

> po uspesne instalaci WM Fluxbox ho chci spoustet po prihlaseni (box s
> vyberem KDE, Gnome, ...). Provedl jsem nasledujici kroky, ktere byly v
> dokumentaci pro prvni spusteni:
>
> vytvoril .xinitrc
> dopsal exec /usr/X11R6/bin/fluxbox
> chmod 700 .xinitrc
> mkdir .fluxbox
> Nedari se mi ho spustit. Mam RH 7.3
timhle by to mělo jít spustit z konsole pomocí startx (předtím ukončit
X-ka - v přihl. okně má tuším kdm Ukončit X-server nebo tak něco)

Na Mandraku (a s gdm), abych dostal další položku v nabídce wm,
jsem si musel vytvořit v /etc/X11/wmsession.d nový soubor s popisem
pro daný wm a spustit fndSession, v KDE by to snad mohlo jít naklikat,
více snad mad kdm.

S pozdravem
BzF