Ac'97 sound card on board K7 (chipset 7012) v Mandrake? Poradte, kde sehnat ovladace!!!

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Středa Srpen 7 22:55:55 CEST 2002

A mně zase pomohl driver pro Intel810 audio, který jsem zkompiloval přímo do
jádra. Možná by šel natáhnout bez kompilace pomocí "insmod" nebo "modprobe".
Pokud se zadaří, jsem jedno ucho.

(OSS mi fungovalo, ale na některých playerech wavy praskaly, ale nepaátral
jsem proč.)

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;