fotecky na web

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Srpen 7 23:05:41 CEST 2002

| Odesílatel: Mirek Dobsicek <m.dobsicek na sh.cvut.cz>
|   chtel bych se vas zeptat na zkusnosti s ruznejma perl/php enginama
| na generovani HTML stranek s foteckama.
|
| Chtel bych neco co funguje bez databaze ... radsi at to uklada informace
| do souboru, a aby to bylo malinko nastavitelne ohledne vzhledu.

Možná mě teď někteří by nejraději zkoulovali, že jdu s atomovkou na
komára...

www.Zope.org je na to skvělý. Ale budete se ho pár týdnů učit. Pak ale v
něm uděláte nejenom tu fotogalerii. Umí i online měnit rozlišení obrázků (s
nainstalovaným PIL). Stačí přes FTP uploadnout obrázky a hned jsou na webu
i s náhledem. Komentáře napíšete do textového souboru a ve výsledku ho máte
HTML zformátovaný.

Zdraví JL.