HW naroky RH7.3 a KDE3.0

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Čtvrtek Srpen 8 08:45:39 CEST 2002

=================================
Hmmm. Ja mam Duron 1GHz, 512 MB RAM, Mandrake 8.2
a stejne mi Mozilla 1.0 moc rychle nejede.
Napr. je docela dobre pozorovatelna prodleva pred
zobrazenim noveho okna a je videt jak se postupne vykresluje.
Galeon je daleko sviznejsi a vetsinou stejne surfuju s Operou.
Jenze mne se libi MozillaMail, tak to musim nejak vydrzet.

Zpomaleni chodu KDE3 proti verzi 2.2.2 muzu potvrdit.

--
zdravim
Tosovsky