Resize ext2

radek_sedmak na eurotel.cz radek_sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Srpen 8 10:49:40 CEST 2002

Ahoj vespolek,

     mam prosbicku procetl jsem vetsinu howto ale nektere nejsou zrovna up
to date ( ext2fs resize odkazuje na neexistujici page)  Proto se obracim na
konferenci.
Mam disk ktery ma nasl partition....

Device         Boot Start     End  Blocks          Id   System
/dev/hda1 *    1    765  6144831   b     Win95Fat32
/dev/hda2      1021 1430 3293325   83    Linux
/dev/hda3      1431 1467 297202+   82    Linux swap

Proste jsem pomoci PQ magiku urizl kus windowsoidni partition takze mi
vznikl na disku prazdny prostor bloky 766 az 1020 ktery bych chtel pripojit
k /dev/hda2 jak na to ? Nemam s tim zadne zkusenosti a samozrejme ze je to
notebook ktery neni zalohovan takze bych nerad prisel o data. Diky za
jakekoliv info....

Sam