XFree 4.1 (3.3.6) + klavesnica bez mysi.

Čtvrtek Srpen 8 10:53:06 CEST 2002

mam problem, ze ked nastartujem pocitac bez mysi, tak ked sptustim XFree
sa mi nerozbehne klavesnica (klavesnica je cez PS/2 port). (Bez mysi
musim bootovat.)

Musim sa prihlasit cez siet a zhodit X-y.

Potrebujem jeden pocitac rozchodit v X bez mysi a tu som narazil. Je to
mozne obist nejakou oklukou, alebo mozem zabudnut.

Vdaka.

PS: Jadro je 2.4.18. Skusal som to na dvoch strojoch RedHat 7.2 (XFree
3.3.6) a Debian 3.0 (XFree 4.1.0) V oboch pripadoch PS/2 mys aj
klavesnica.