prosba o pomoc s gps (nmea) modulem v ntp-4.1.1

pavel arnost arnost na arachne.cz
Čtvrtek Srpen 8 10:18:42 CEST 2002

Michal Dobes wrote:

> Problem na strane GPS. Neni synchronizovana se satelitky, takove
> paketky ntpd zahazuje.
> Dokud se misto toho V za casem neobjevi A, tak se data ignoruji.
> Pak se take objevi souradnice misto tech nul.
> Takze lepe povystrcit antenu a chvili cekat.

nevim jestli jste docetl muj prispevek az do konce..ale pod windows a
novagps mi to synchronizuje, ikdyz tam mam V...neni napriklad mozne, ze by
to byl GPS modul jen pro synchronizaci casu?