connection manager

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Srpen 8 12:53:29 CEST 2002

Pavel Benisek wrote/napsal:
: Pouzivam KDE (RH7.3) a kppp ...
:
: Benny
:
: On Thursday 08 August 2002 10:54, David Pirek wrote:
: > Zdravim,
: >
: > mam prosbicku. Potreboval bych nejakej soft pod Xka, kterej by umel vice
: > profilu pro pripojeni na net a aby to melo co nejjednodussi prepinani.
: > Netusite, kde se neco takoveho vali ?

pppd call

$ pppd call contactel
	volá do contactelu
$ pppd call volny
	volá na volný
$ pppd call gprs
	použije mobil

   co je jednoduššího? (a rychlejšího na zadání)

najděte v manuálu pppd parametr call, jednotlivé konfigurační soubory
jsou potom v /etc/ppp/peers/ (  u mne contactel, volny, gprs )

   Jednoduché, účinné, nezabírá to moc místa a funguje to i bez Xů.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/