Vice terminalu v jednom okne

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Srpen 8 13:28:06 CEST 2002

On 08/08/2002, Zviratko wrote:

> a co screen? :)

Teda lidi, ja chapu dobre minenou snahu o radu, ale snad jsem psal, ze
jsem screen zkousel a ze nevyhovuje (i proc). Psal jsem take o tom, ze
nechci nic zavisleho na KDE/GNOME a coz zase zrejme nepostrehli jini
odpovidajici. Ja vim, ze budu asi za toho spatneho nevdecnika, ale tohle
je spousta zbytecnych emailu :(

Jinak jsem se switchnul na Fluxbox a zatim jsem v podstate spokojen
(oproti Window Makeru jsem zrejme o nic podstatneho neprisel, snad jenom
nevim, jestli jde zajistit, aby se do nektereho okna nedalo dostat
prepinanim klavesnici - treba pro gkrellm bych klidne focus zakazal).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka