Vice terminalu v jednom okne

BzF bzf na centrum.cz
Středa Srpen 7 15:25:30 CEST 2002

Dne Thu, 8 Aug 2002 11:03:22 +0200
"Daniel F. Hrouzek" <hrouzek na stratosfera.cz> napsal/a:

Zdravím,
> mno... a co pouzivate za windowmanager? kdyby to byl cirou nahodou
> fluxbox... tak ten umi "tabbed design" uplne se vsim... viz:
dá se někde nastavit, aby se taby při točení kolečkem myši na liště okna
procházely dokola a ne jen z jednoho konce na druhý?
A ještě dva malé dotazy na fluxbox:
- dá se nějak funkčně nastavit, aby se toolbaru zobrazovaly v čase sekundy?
  pokud si v konf. souboru dám třeba %k:%M:%S, tak se mi tam sice objeví
  sekundy, ale neběží, a přeskakují jen celé minuty (pokud mám daný autohide,
  tak se sekundy sice po vysunutí toolbaru zobrazí, ale neběží dál - tímhle
  trpěl i blackbox, tak jsem měl nastavené jen minuty, asi budu muset zkusit
  novější verzi)
- jde nějak změnit směr procházení tabů a ploch při točení kolečkem myši?
  Jsem už nějak zvyklý z blackboxu na ten opačný, a nechce se mi přeučovat
  (i když ten směr v flufboxu má svou logiku, a u ploch se to dá vyřešit
  pojmenováním "odzadu", ale i tak)

Díky
BzF