"VYRESENO": Jak odeslat proces na pozadi ...

Mirek Novak mirek.novak na auto.cz
Čtvrtek Srpen 8 15:34:41 CEST 2002

Marek Sezemsky wrote:

> Sorry, spatna interpretace. :-)
>
> Ja bych to vyresil tak, ze kdyz uz to bezi, nejde to zastavit (resp.
> hodit na bg) ani od toho odejit, skocil bych si pro kafe a nejakej
> dobrej casak. ;-) Teda jestli je ten kamarad placen od hodiny ;-)

Diky vsem za tipy, kamarad uz to "vyresil" - nedockal casu, udelal ctrl+z a bg a ukoncil session u terminalu no a hrozne se divil
kdyz mu na jinem terminalu fg pise "no such job".... BTW, jen tak pro zajimavost, ted uz to k zadnemu terminalu asi pripojit
nepujde, co? On se ted modli aby nasledujici pokus o vystup na konzoli byl neco jako "done" nebo "finished" :)

M.N.