WindowMaker dock icons

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Čtvrtek Srpen 8 17:46:49 CEST 2002

On Thu, Aug 08, 2002 at 04:23:09PM +0200, Matthes wrote:

> resim takovou blbinu: presel jsem na wm WindowMaker, vsechno je parada az
> na jednu vec. Kdyz si spustim terminal (rxvt, xterm...) a hodim si ikonu
> do docku a spustim to pres nej, nemuzu uz pak pres tu ikonu spustit dalsi
> terminaly. zkousel jsem dat do prikazovy radky
> nicmene to ma za nasledek, ze se nestane nic - proces hned chcipne. Vim ze
> se to nejak dalo udelat, ale nemuzu to za zlaty prase nikde najit.
> Vite, jak na to?

Já jsem to udělal tak, že jsem v ~/GNUstep/Defaults/WMState změnil
u patřičné aplikace Forced na Yes (ale pozor, je to tam dvakrát!). Musíte
ale mít v tu chvíli Window Maker ukončený, protože on si ten soubor mění
a přepsal by Vám ho.

> Matthes

Když už jsme u toho Window Makeru, tak jsem si vzpomněl na další věc,
která mi v něm vadí. Když si udělám okno sticky pomocí double clicku
prostředním tlačítkem na titulek okna, tak to krásně okolo svítí a je to
OK. Ale takhle sticky si můžu udělat jenom jedno okno :-( A ještě něco.
Klávesový zkratky nejdou přiřadit libovolné události.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I do not steal MS software. It is not worth it."       -- Pavel Kaňkovský