OT C++ funkce potomka pres rodice - jde to ?

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Srpen 8 17:48:48 CEST 2002

Zdravim,

Mam rodicovskou tridu TR a dve tridy potomku TP1 a TP2.

Dale mam pole pointeru (TR *) do ktereho schovavam potomky TP[1,2].

Muzu pristupovat pres tento pointer nejak na fuknce toho potomka, kdyz v
rodicovske tride nejsou definovany ?
- kdyz to zkusim primo, dostanu "TR::funkce() neni definovana"
- jednoduchym pretypovanim dostanu segmentation fault
- kdyz udelam virtualni tridu TVirt: public TR, a zkusim vicenasobnou
dedicnost tak se mi bijou ostatni definice v TPx, kompilator nevi,
jestli pouzit ty z TR, nebo z TVirt
- kdyz udelam virtualni tridu TVirt bez rodice a zkusim vicenasobnou
dedicnost tak mi to hlasi z nejakeho duvodu, ze TVirt neni potomek TR...

Mate nekdo nejake reseni, ktere by slo pouzit ? Modifikovat ty tridy
nemuzu, je to wxWindows a ti p[i|o]tomci jsou wxComboBox nebo wxTextCtrl.

Bohuzel v C++ nejsem az zas tak profik, takze budu rad za kazdou i
sebejednodussi radu. A klidne posilejte mimo konferu.

Diky za pomoc,

Vasek