WindowMaker dock icons

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Čtvrtek Srpen 8 18:38:27 CEST 2002

On Thu, Aug 08, 2002 at 05:46:27PM +0200, kratochvil na dbsystem.com wrote:

> Na tom terminalu si vyjedte atributy a v zalozce "Application Specific"
> zaskrtnete polozku "No application icon"

Ale to není to stejné, ne? Takhle vám pak nebudou vyskakovat aplikační
ikony (což nemusí být zrovna to, co chcete).

>   KLoK

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"If you want the holes in your knowledge showing up try teaching someone."
       -- Alan Cox