WindowMaker a background image

Aleš DOLEČEK ales.dolece na centrum.cz
Pátek Srpen 9 02:11:45 CEST 2002

Dobrý den,

   včera jsem pomocí wmakerconf upravoval nastavení vzhledu a od té doby mám
následující problém:

Po spuštění X se natáhne background a přes něj je pak puštěn program xearth,
který maluje do root okna. Výsledkem je, že pozadí je vidět pouze "zkrz"
průhledný terminál. Výsledek je jiný než mít pozadí přímo v terminálovém
okně, protože se nepohybuje spolu se terminálem.

Vše funguje dobře jen do chvíle, než přepnu na jinou pracovní plochu, neboť
WindowMaker provede refresh pozadí a zruší to co namaloval xearth.

Otázka zní "Jak zakážu WindowMakeru provádět refresh backgroundu?"

Background je nastaven pro "default" pracovní plochu.
Jednotlivé pracovní plochy pak mají nastaveno background na "None" což by
podle mne mělo zabrat. Bohužel nepomáhá. Nevíte, kde se tento údaj nastavuje
v konfiguračních souborech?

                         Je to prkotina, ale ...
                                                      Předem díky za nápady