Re2: CBQ odchozich dat s NATem

Boruvka :) qwe na scnet.cz
Pátek Srpen 9 11:20:29 CEST 2002

Dobry den,
    samozrejme brzdenim mezinarodni IP by to slo, ale na serveru bezi web,
posta, ftp,
tyto sluzby bych chtel nechat nebrzdene. Brzdit porty se mi moc nechce, ani
nevim,
jestli by to slo. Vnitrnich segmentu site s vnitrni IP je vice a ja bych
chtel nastavit
kazdemu segmentu napr. jinou rychlost.

    Je toto resitelne, funguje toto nekomu?

    Dekuji Boruvka